loading...
فرش ماشینی
مدیر سایت مدرن فرش بازدید : 274 سه شنبه 09 مرداد 1397 نظرات (0)

دلایل خرید اینترنتی فرش از کارخانه

خرید اینترنتی فرش از کارخانه

امروزه اینترنت و فضای مجازی هر چیزی از جمله روابط انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است .چه برسد به سبک و نوع زندگی انها ارا ......یکی از دغدغه های همیشگی بشر تهیه مایحتاج زندگی است .

حوزه های خرید اینترنتی از کارخانه ،انقدر وسیع است که بحث در مورد تک تک انها از حوصله این بحث خارج است .

در این مقاله ما در مورد خرید اینترنتی فرش از کارخانه  صحبت خواهیم کرد .و علت هایی که اگر کاربران و مشتریان فرش ماشینی مورد نیاز خود را از طریق خرید اینترنتی فرش از کارخانه تهیه کنند ،چه سود هایی از این قضیه خواهند برد .

 

مطلب مرتبط :خرید فرش ماشینی و حمابت از کالای ایرانی 

موارد زیر میتواند این بحث را بیشتر تفسیر کند :


راحت طلبی

خرید فرش به صورت سنتی بسیار وقت گیر است .و اگر شخص مشکل پسند باشد که اوضاع بدتر خواهد بود .اما خرید اینترنتی فرش از کارخانه علاوه بر سیو وقت و انرژی باعث سیو پول نیز میشود .شاید این سوال برایتان پیش بیاید ،هنگام خرید جنس و پرداخت پول په ذخیره ی مالی صورت میگیرد ؟

جواب شما این است که در خرید اینترنتی فرش از کارخانه ،دست دلالان و واسطه ها کوتاه است و تولید کننده مستقیما از طریق وب سایت خود ،مشغول فروش فرش به شما است .و این یعنی از تولید به مصرف بدون واسطه .


خرید اینترنتی فرش از کارخانه هم به نفع مشتری است هم به نفع تولید کننده .

تصور کنید که ،مقابل تلویزیون نشسته اید و با چند کلیک تمام فرش های موجود در چند فروشگاه مورد نظر خود را میگردید و فرش خود را از نظر ویژگی های مختلف مورد بررسی قرار میدهید و هر موقع که احساس کردید موقع خرید ان فرا رسیده و شما مطمئن هستید این کار را انجام خواهید داد .

نه از شلوغی های سرسام اور خبری خواهد بود ،نه از ترافیک نه از کل کل های بی مورد سر قیمت و توضیح و تفسیر .

همچنین

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که به فروش اینترنتی فرش ،مشغول هستند .خدمات رایگانی را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

مقایسه

در خرید اینترنتی فرش از کارخانه ،شما هم از قیمت ان محصول مطمئن خواهید بود  و هم اینکه ،از کیفیت ان ،زیرا شما جز ان دسته افرادی هستید که ،قبل از خریدشان تحقیق میکنند و بعد وارد درگاه بانکی ان سایت میشوند و رمز دوم وارد میکنند .!!!!

البته امیدوارم اگر چنین نبوده ،از این به بعد بیشتر به تحقیق در مورد فروشگاه اینترنتی تان بپردازید و بعد وارد مرحله خرید اینترنتی فرش شوید .

پس در خرید اینترنتی فرش از کارخانه شما از سوال پیچ کردن فروشنده در مورد فرش های مختلف معاف هستید .و در ان واحد شما چند فرش را از لحاظ های مختلف مورد بررسی قرار خواهید داد .


 همه ی فرش های تولیدی کارخانه را خواهید دید

در مغازه ها یا فروشگاه های سنتی ،شما تمام محصولات را نخواهید توانست بررسی کنید اما از طریق خرید اینترنتی فرش از کارخانه شما به تمام محصولات قدیمی و جدید ان کارخانه دسترسی خواهید داشت .


استفاده از نظرات دیگران

شما از کجا مصرف کنندگان محصولات مشابه را میتوانید پیدا کنید و ا زانها درمورد محصول شان سوال کنید و هم چنین میزان رضایت و عیوب و خصوصیات ان فرش ؟

در خرید اینترنتی فرش از کارخانه این امکان برا ی شما فراهم خواهد بود .شما هرگز نمیتوانید در خرید فیزیکی در حضور فروشنده از خریداران قبلی مشاوره بگیرید و در صورت انجام این کار باید انتظار این را داشته باشید که به بیرون مغازه پرتاب شوید .

 

استفاده از نظرات کارشناسی دیگران

وقتی محصولات در سایت ارائه میشود و کاربران فضای مجازی چیزی را از این فروشگاه خریداری میکنند ،حتما برمیگردند و نظرشان را در مورد محصول ثبت میکنند .و اگر محصول بد باشد ،به سایت مراجعه کرده و شکایت خود را در قالب نظر در زیر محصول ثبت میکنند و شما حتما هنگام خرید فرش ماشینی خود این نظرات را مطالعه کنید و وبعد اقدام به خرید کنید .

شما در خرید حضوری نمیتوانید از مشاوره های تخصصی رایگان کارشناسان سایت و یا کاربران دیگر استفاده کنید .اما در خرید اینترنتی فرش از کارخانه میتوانید از این امکان استفاده کنید .

و شما هم بعد از انجام خرید صادقانه و بی طرفانه نظرتان را راجع به خوب وبد محصول بیان کنید .

 

در خرید اینترنتی کلاه سرتان نخواهد رفت

در خرید حضوری ممکن است فروشنده با زبان بازی شما را فریب دهد و شما را مجبور به خرید فرشی کند که شما هنوز به خرید ان مطمئن نیستید .اما در خرید اینترنتی فرش از کارخانه شما با یک سری قواعد و اصول و ضمانتنامه از پیش تنظیم شده روبرو هستید که این فرایند اصولی باعث یک معامله مطمئن و در قید وبند اصول و قوانین میشود که با خرید اینترنتی فرش از کارخانه شما یک نسخه از سفارشتان با قوانین مربوط به معامله را دارید که به شما کمک میکند در صورت درخواست تعویض یا گزارش خرابی با یک شخص روبرو نباشید و شما با یک سیستم نظام مند روبرو باشید که در قبال جنس فروخته شده شان پاسخگو هستند .


خرید اینترنتی فرش از کارخانه شبانه روزی است .

فروشگاه های اینترنتی خدمات ان را در هر 7 روز هفته در 24 ساعت از شبانه روز ارائه میدهند .و در دسترس شمایند .شما هر ساعتی که اراده کنید در مورد ویژگی ها و قمیت یک محصول تحقیق کنید ،میتوانید با اتصال به شبکه اینترنت و سرچ موضوع خود در موتورهای جست و جو وارد بزرگترین فروشگاه های اینترنتی شده و هر چند ساعت که دوست دارید بگردید و در مورد محصولات متنوع ان بگردید و نظرات را بخوانید و به مقایسه محصولات بپردازید و هر انجه را که میپسندید و برای شما مناسب است را تهیه کنید .خرید اینترنتی فرش از کارخانه همیشه در دسترس است اما خرید حضوری در ساعات خاص امکان پذیر است .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 558
  • بازدید کلی : 4,002